Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Γιαννακόπουλος: "Μέχρι να καθαρίσει η "13", είστε όλοι απέναντί μου"



Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε εκ νέου μέσω Instagram για το θέμα της κόντρας του με τη Θύρα 13, την οποία χαρακτήρισε αναπόσπαστο κομμάτι των επιτυχιών της ομάδας, έχοντας βέβαια μια σημαντική υποσημείωση.

Για μία ακόμη φορά, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τόνισε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram ποια είναι η θέση του στο κομμάτι της Θύρας 13. Ο "ισχυρός άνδρας" της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods στάθηκε σε όσα έχουν γίνει στο εσωτερικό των οργανωμένων φίλων του "τριφυλλιού", εξηγώντας χαρακτηριστικά πως "η Θύρα 13 είναι αναπόσπαστο κομμάτι των επιτυχιών", αλλά και πως "μέχρι να καθαρίσει η Θύρα 13, είστε όλοι απέναντί μου".
Συγκεκριμένα, έγραψε: "Πολλοί τις τελευταίες μέρες μου λένε "είναι δυνατόν για δύο χιλιάδες μέλη της "13" να μην υπολογίζεις την αγάπη των εκατομμυρίων Παναθηναϊκών που σε στηρίζουμε"; Έχω να πω το εξής: Η Θύρα 13 είναι αναπόσπαστο κομμάτι των επιτυχιών μας, το τρίπτυχο "διοίκηση - ομάδα - κόσμος" μας έκανε την πιο πετυχημένη ομάδα της Ευρώπης. Έτσι λοιπόν θα πρέπει να είναι και η "13", να είναι κρίκος της αλυσίδας. Τα τελευταία χρόνια κάτι σκουλίκια έχουν δημιουργήσει τον φορέα χρησιμοποιώντας τον όρο "Θύρα 13". Την πραγματική "13" την θέλουμε, αλλά οφείλει πρώτα να καθαρίσει από τα απόβλητα και να επανορθώσει για όσα έκαναν με την σφραγίδα της. Μέχρι τότε, είστε όλοι απέναντί μου. Και ο χρόνος κυλάει. Ο Παναθηναϊκός μάς χρειάζεται όλους".





















Λίγο αργότερα επανήλθε με αφορμή νέο σχόλιο "ακολούθου" του αναφορικά με την είσοδό του στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός, απαντώντας: "Πιο ξεκάθαρα απ' ότι είπα, στην ανακοίνωση. Τέλος από εμένα το θέμα PAO Foundation. Τα νούμερα δεν βγαίνουν. Μην προσπαθείς επίτηδες να δημιουργείς εντυπώσεις. Εγώ πάντα μιλάω ξεκάθαρα".
                                                                                                                                                                                      πηγή: http://www.sport24.gr/football/omades/Panathinaikos/giannakopoylos-mexri-na-katharisei-h-13-eiste-oloi-apenanti-moy.4863077.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.