Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Η Κλέλια Ανδριολάτου του Μπρούσκο αποκαλύπτεται αποκλειστικά στο TVNEA.COM!

Την Κλέλια Ανδριολάτου τη γνωρίσαμε και συνεχίζουμε να τη βλέπουμε μέσα από την πολύ πετυχημένη καθημερινή σειρά του Αντ1 "Μπρούσκο".Ήδη όμως εκείνη από τα 14 ξεκίνησε να ασχολείται με το χώρο της μόδας.Φέτος το καλοκαίρι δοκιμάζεται για πρώτη φορά και θεατρικά στο θέατρο "Αθηνά" με την παράσταση "Kι ένα εξοχικό παρακαλώ".Το σίγουρο είναι πως ό,τι κάνει το κάνει με επιτυχία.Έτσι λοιπόν η Κλέλια μίλάει αποκλειστικά για όλους και για όλα στο tvnea.com!



19 χρονών και όμως έχεις κάνει τόσα πολλά.Μπορεί να βάλει κανείς φρένο στα όνειρα;

Νομίζω ότι κανένας άνθρωπος δεν επαναπαύεται σε μια επιτυχία του ή τουλάχιστον εγώ δεν θα το έκανα ποτέ. Αναζητώ την εξέλιξη στην ζωή μου και είμαι αρκετά φιλόδοξη, ώστε να ονειρεύομαι συνεχώς. 


Στη σειρά υποδύεσαι μία κοπέλα 30 χρονών.Πόσο εύκολο είναι να προσεγγίσεις ερμηνευτικά μία γυναίκα που είναι 10 χρόνια περίπου μεγαλύτερη σου;


Θεωρώ πως όλες οι ηλικίες αναζητούν παρόμοια πράγματα. Σίγουρα υπάρχουν άλλες ανάγκες πιο συγκεκριμένες για κάθε ηλικία αλλά οι βασικές ανάγκες επιβίωσης είναι σταθερές για να προσεγγίσεις με τον τρόπο σου τον κάθε ρόλο που σου τυχαίνει
Στο σήριαλ είσαι μπλεγμένη σε ένα ερωτικό τρίγωνο.Θα μπορούσες να σκεφτείς την Κλέλια σε κάτι αντίστοιχο;
Δεν νομίζω ότι θα άφηνα με τέτοιον τρόπο τον εαυτό μου εκτεθειμένο να του συμβεί κάτι αντίστοιχο.
Η οποιαδήποτε τάση διεκδίκησης της Αλεξάνδρας για τον Αχιλλέα θεωρείς πως έχει νεκρώσει οριστικά;
Σαν Κλέλια νομίζω ότι μάλλον ναι, με βάση το τι έχει προηγηθεί.

Μπορείς να μας αποκαλύψεις κάτι σε σχέση με την εξέλιξη της ιστορίας;Τι θα γίνει με την Αλεξάνδρα,το Νεκτάριο και τη Δήμητρα;

Δεν γνωρίζω, δεν έχω κανένα επεισόδιο της νέας χρονιάς.

Πότε ξεκινάτε γυρίσματα;Θα σε βλέπουμε σε όλο τον επόμενο κύκλο;

Με το καλό τέλη Αυγούστου ξεκινάμε τα γυρίσματα μας. Ναι θα συνεχίσει κανονικά ο ρόλος μου.


Πέρυσι η σειρά δοκιμάστηκε στη βραδινή ζώνη μετά από δύο χρόνια παρουσίας το απόγευμα.Σε άγχωσε αυτή η μετακίνηση;Τα παρακολουθείς τα νούμερα;

Προσπαθώ να ενημερώνομαι για ότι συμβαίνει στη δουλειά μου. Δεν αγχώθηκα ιδιαίτερα καθώς γνωρίζω την μεγάλη επιτυχία της δουλειάς μας που πηγάζει από τον κόσμο, οπότε η ώρα έχει δευτερεύουσα σημασία


Ήσουν τηλεθεάτρια της σειράς πριν ενταχθείς σε αυτή;

Ήξερα για τη σειρά διότι την έβλεπαν όλοι στην οικογένεια μου. Εγώ τότε ήμουν στην περίοδο των πανελληνίων, οπότε δεν είχα δει ποτέ. Εδώ την οικογένεια μου δεν προλάβαινα να δω


Για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι δοκιμάστηκες και θεατρικά. Σε μια παράσταση που ακόμα και ο μεγαλύτερος κριτικός θεάτρου της χώρας μας(Κώστας Γεωργουσόπουλος) τη χαρακτήρισε φάρσα-οίστρο. Πως νιώθεις για όλο αυτό;

Αισθάνομαι πολύ τυχερή για όλο αυτό που συμβαίνει. Ενθουσιάζομαι με την δύναμη που αποκτάς κάθε μέρα, με την προσπάθεια, την εμπειρία, τα λάθη, τα όσα συμβαίνουν. Οι κριτικές πράγματι είναι πολύ καλές και νομίζω αυτό δεν έγκειται στην τύχη.

Το γεγονός πως ξεκίνησες ως μοντέλο έκανε κάποιους ανθρώπους του θεάτρου δύσπιστους απέναντι σου;

Μπορεί ναι, αλλά δεν έχω νιώσει ποτέ την δυσπιστία κάποιου απέναντι μου.


Στην παράσταση είσαι ερωτευμένη με έναν άνδρα 30 χρόνια μεγαλύτερο σου. Θεωρείς πως θα μπορούσες να το νιώσεις αυτό ως Κλέλια;
Η ηλικία δεν έχει μεγάλη σημασία για εμένα (σε λογικά πλαίσια) εννοώντας όμως να έχω βρει κοινά με έναν άνθρωπο που θέλω να είναι σύντροφος μου . Προφανώς με τα δεδομένα μου δεν θα μου ταίριαζε κάτι παρόμοιο αλλά δεν υπάρχει και το πότε στο λεξιλόγιο μου.

Τηλεόραση ή θέατρο; Που νιώθεις πιο όμορφα;


Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το 'όμορφα' είναι άλλες οι δυνάμεις των δυο συνισταμένων. Θέατρο είναι η δύναμη του τώρα, ενώ η τηλεόραση έχει μια οργάνωση έναν άλλον τρόπο προσέγγισης. Νιώθω δημιουργική και με τα δυο.

  

Για ποιο λόγο το μόντελινκ έμεινε πίσω στις ασχολίες σου και πλέον πρωταγωνιστεί η υποκριτική;

Είναι κάτι που  λατρεύω, που πλησιάζει τα όνειρα μου.. Είναι αυτό που επιλέγω γιατί νιώθω πιο δημιουργική από ποτέ.


Ξεκίνησες στο χώρο από τα 14. Πόσο εύκολο ήταν να μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα;

Δεν νομίζω ότι είχα ποτέ τέτοιες τάσεις. Άλλωστε είχα στο πλάι μου ανθρώπους που με προσγείωναν και είχα σαν μέτρο την ταπεινότητα



Και η έκπληξη είναι πως έδωσες πανελλήνιες και πήγες και πάρα πολύ καλά. Γκρεμίζεις έναν μύθο για τα μοντέλαΠώς ήταν η εμπειρία αυτών των απαιτητικών εξετάσεων;
Δεν ξέρω πραγματικά τον λόγο για τον οποίο υπάρχει η φήμη αυτή για τον χώρο του μόντελινγκ. Είναι πραγματικά θλιβερό και σημάδι του πόσο οπισθοδρομικοί είναι κάποιοι άνθρωποι. Οι εξετάσεις είναι απαιτητικές αν θέλεις να τις ακολουθήσεις πιστά για να επιτευχθούν οι στόχοι σου. Για εμένα υπήρξαν αρκετά απαιτητικές.

Οι περισσότεροι στην ηλικία σου κάνουν διακοπές το καλοκαίρι και εσύ αποφάσισες να δουλέψεις. Σου λείπει η ξεκούραση;

Συνειδητά δούλεψα φέτος το καλοκαίρι, όπως και να έχει ανυπομονώ για την άδεια μου και τις στιγμές ξεκούρασης.

Από Θεσσαλονίκη,σε Γαλλία,σε Κύπρο και τώρα Αθήνα. Πώς είναι να αλλάζεις συνεχώς βάση;

Νιώθω ότι κάθε μέρος έχει να προσφέρει τις δικές του εμπειρίες. Για αυτό το κομμάτι αισθάνομαι ευγνώμων. Βέβαια είναι μια περίοδος όχι και τόσο εύκολη μιας και υπάρχουν στιγμές που νιώθεις μετέωρος.


Είμαι σίγουρος πως όλοι σου μιλάνε συνεχώς για την ομορφιά σου. Έρχεσαι σε αμηχανία ή κολακεύεσαι;

Σίγουρα κολακεύομαι αλλά ταυτόχρονα ντρέπομαι.


Πώς είναι ο ιδανικός άντραςΠαίζει ρόλο η εξωτερική εμφάνιση;


Σίγουρα ο πρώτος λόγος για να προσεγγίσεις κάποιον που δεν ξέρεις είναι η εμφάνιση, οπότε πρακτικά ναι έχει σημασία μόνο που  αυτή είναι υποκειμενική. Για εμένα το ιδανικό είναι να θαυμάζω τον άλλον.

Πρόσφατα δήλωσες πως στα άμεσα σχέδια σου είναι μία καριέρα στο εξωτερικό. Θα το ρίσκαρες τώρα που έχεις φτιάξει ένα δυνατό όνομα σε Ελλάδα και Κύπρο;

Θέλω να ρισκάρω για να μπορώ να ζητώ περισσότερα, ελπίζοντας και δουλεύοντας για να τα αποκτήσω! 



πηγή: http://www.tvnea.com/2016/08/tvneacom.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.